Marketing internetowy - Google Adwords jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów - szkolenie podstawowe.
TERMIN: 25 kwiecień 2014r. - Warszawa
CENA - 345 zł netto oraz 50 zł za materiały szkoleniowe.
Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%. Razem z materiałami cena szkolenia brutto wynosi 485,85 zł.
MIEJSCE: - Europrofes Sp. z o. o., 00-732 Warszawa, ul. Czerska 14 (Dolny Mokotów)
Oświadczenie dla podmiotów publicznych - podatek VAT
Cena szkolenia obejmuje: zajęcia warsztatowe, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.
PROWADZĄCY:
Marcin Pawłowski - Posiada certyfikat Google Certified Trainer (jako jeden z 17-stu w Polsce). Pierwszą kampanię AdWords zbudował w 2005 roku. Uczestniczył w projektach dla korporacji i dużych firm doradczych, a także zrealizował dziesiątki projektów dla sektora MŚP. Od 6 lat związany z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego gdzie prowadzi zajęcia z marketingu internetowego oraz koordynuje program Google Online Marketing Challenge. Szczególnie duże doświadczenie posiada w obszarze szkoleń dla MŚP z obszaru budowania i rozwijania strategii obecności w sieci i wykorzystania narzędzi on-line performance. Prowadzi też szkolenia z obszaru efektywnego wykorzystania Google AdWords oraz Google Analytics dla przedsiębiorców oraz specjalistów marketingu internetowego w firmach i instytucjach.
W przypadku zainteresowania prosimy o pobranie karty zgłoszeniowej i harmonogramu szkolenia z naszej strony internetowej www.masterbiznes.pl w zakładce szkolenia jedno- i dwudniowe. Na szkolenie można się także zapisać wypełniając formularz zgłoszeniowy bezpośrednio na naszej strony internetowej. Kartę zgłoszeniową i harmonogram szkolenia możemy wysłać także faxem lub e-mailem po uprzedniej prośbie telefonicznej.
Ilość miejsc ograniczona - decyduje data zgłoszenia
PROGRAM SZKOLENIA
1. Reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.
2. Dlaczego warto reklamować się w Internecie ? Potencjalne zyski i nowi klienci.
3. Charakterystyka reklam w wyszukiwarce Google (wyniki organiczne, reklama AdWords).
4. Podstawy Google AdWords – zasady funkcjonowania.
5. Uruchomienie pierwszej kampanii.
- Wersja standardowa Google AdWords a wersja dla początkujących.
- Zakładanie konta AdWords, płatności i nawigacja po koncie.
- Redagowanie reklamy AdWords (tekst ukazującej się reklamy)
- Ustawienia parametrów reklamy. Dobór słów kluczowych.
- Kampania Google AdWords kierowana na wyszukiwarkę.
- Kampania Google AdWords kierowana na sieć reklamową.
6. Płatność w systemie reklamy AdWords (CPC oraz CPM).
7. Optymalizacja kampanii reklamowej. Badanie efektywności reklamy.
8. Google Sitemaps.
9. Adwords a pozycjonowanie.
10. Raportowanie i analiza danych dotyczących kampanii – Google Analytics.
11. Najczęściej popełniane błędy w reklamach AdWords.


Klauzula Informacyjna RODO |
Kodeks Dobrych Praktyk |
Regulamin |
Polityka prywatności i pliki cookies
©wszelkie prawa zastrzeżone Master Biznes Centrum Kształcenia Personalnego
Tworzenie stron Artefakt