Masterbiznes

Szkolimy od 13 lat - doświadczeni trenerzy - pierwszy wpis

Polska Izba Firm Szkoleniowych
Karta zgłoszeniowapobierz >>
szkolenia dla księgowych Inwestycje Waluty
Masterbiznes

Marketing internetowy - Google Adwords jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów - szkolenie podstawowe.

 

Powrót do strony głównej

 

TERMIN: 25 kwiecień 2014r. - Warszawa

 

CENA - 345 zł netto oraz 50 zł za materiały szkoleniowe.

 

Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%. Razem z materiałami cena szkolenia brutto wynosi 485,85 zł.

 

MIEJSCE: - Europrofes Sp. z o. o., 00-732 Warszawa, ul. Czerska 14 (Dolny Mokotów)

 

harmonogram pdf

 

Formularz zgłoszeniowy

 

Oświadczenie dla podmiotów publicznych - podatek VAT

 

Cena szkolenia obejmuje: zajęcia warsztatowe, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.

 

PROWADZĄCY:

 

Marcin Pawłowski - Posiada certyfikat Google Certified Trainer (jako jeden z 17-stu w Polsce). Pierwszą kampanię AdWords zbudował w 2005 roku. Uczestniczył w projektach dla korporacji i dużych firm doradczych, a także zrealizował dziesiątki projektów dla sektora MŚP. Od 6 lat związany z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego gdzie prowadzi zajęcia z marketingu internetowego oraz koordynuje program Google Online Marketing Challenge. Szczególnie duże doświadczenie posiada w obszarze szkoleń dla MŚP z obszaru budowania i rozwijania strategii obecności w sieci i wykorzystania narzędzi on-line performance. Prowadzi też szkolenia z obszaru efektywnego wykorzystania Google AdWords oraz Google Analytics dla przedsiębiorców oraz specjalistów marketingu internetowego w firmach i instytucjach.

 

W przypadku zainteresowania prosimy o pobranie karty zgłoszeniowej i harmonogramu szkolenia z naszej strony internetowej www.masterbiznes.pl w zakładce szkolenia jedno- i dwudniowe. Na szkolenie można się także zapisać wypełniając formularz zgłoszeniowy bezpośrednio na naszej strony internetowej. Kartę zgłoszeniową i harmonogram szkolenia możemy wysłać także faxem lub e-mailem po uprzedniej prośbie telefonicznej.

Ilość miejsc ograniczona - decyduje data zgłoszenia

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

1. Reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.

 

2. Dlaczego warto reklamować się w Internecie ? Potencjalne zyski i nowi klienci.

 

3. Charakterystyka reklam w wyszukiwarce Google (wyniki organiczne, reklama AdWords).

 

4. Podstawy Google AdWords – zasady funkcjonowania.

 

5. Uruchomienie pierwszej kampanii.

 
  • Wersja standardowa Google AdWords a wersja dla początkujących.
 
  • Zakładanie konta AdWords, płatności i nawigacja po koncie.
 
  • Redagowanie reklamy AdWords (tekst ukazującej się reklamy)
 
  • Ustawienia parametrów reklamy. Dobór słów kluczowych.
 
  • Kampania Google AdWords kierowana na wyszukiwarkę.
 
  • Kampania Google AdWords kierowana na sieć reklamową.
 

6. Płatność w systemie reklamy AdWords (CPC oraz CPM).

 

7. Optymalizacja kampanii reklamowej. Badanie efektywności reklamy.

 

8. Google Sitemaps.

 

9. Adwords a pozycjonowanie.

 

10. Raportowanie i analiza danych dotyczących kampanii – Google Analytics.

 

11. Najczęściej popełniane błędy w reklamach AdWords.

 

 

Informacje w formacie pdf -  pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

szkolenia dla księgowych szkolenia dla księgowych

Klauzula Informacyjna RODO | Kodeks Dobrych Praktyk | Regulamin | Polityka prywatności i pliki cookies
©wszelkie prawa zastrzeżone Master Biznes Centrum Kształcenia Personalnego

Tworzenie stron Artefakt

 

Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.

zamknij